Annullering & returnering
Returnering/ fortrydelse af min vare
Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb på internettet. Fortrydelsesretten starter fra det tidspunkt, hvor du modtager varen.
Du kan læse mere om vores betingelser vedrørende fortrydelsesretten i vores handelsbetingelser på følgende link: https://telekaeden.dk/handelsbetingelser
Ønsker du at sende din vare retur, skal du kontakte kundeservice på tlf.: 70 120 100 eller e-mail: kundeservice@telekaeden.dk
Betallingsformer
Er det sikkert, at betale med kreditkort?
På Telekædens Internetbutik kan du betale med Dankort, VISAdankort, VISA, VISA Electron, Diners Club, American Express, JCB Card, Maestro Card eller Master Card. Når du indtaster dit kortnummer, gøres dette på en side, der er sikret med SSL (Secure Sockets Layer). Dette betyder, at kortnummeret er krypteret, således at ingen andre kan aflæse dine oplysninger.
Hvilke betalingsformer har I?
Vi kan tilbyde følgende betalingsformer: Betaling direkte på nettet med Dankort, VISAdankort, VISA, VISA Electron, Diners Club, American Express, JCB Card, Maestro Card eller Master Card. Du kan også lave en bankoverførsel.
Hvis bestillingen er over kr. 3.000,00 så kan vi anmode dig om indbetaling af beløbet på vores bankkonto.
Dette gør vi for at forebygge misbrug af dankort via internethandel. Vi beklager meget den gene, som det vil medføre dig. Vi håber til gengæld, at du glæder dig over, at du er med til at minimere bedrageri, som andre kunder bliver udsat for på internetsider.
Jeg har ikke Dankort! Kan jeg så ikke bestille en telefon via jeres internetbutik?
Jo, du kan lave en bankoverførelse til os.
Kontakt kundeservice for yderligere information på 70120100.
Jeg er under 18 år
Jeg er under 18 år, kan jeg lave en bestilling?
Nej, man skal være fyldt 18 år, for at oprette et abonnement. Er du under 18 år og ønsker at købe en telefon, kan du få en værge til at udfylde kontrakten i sit navn, og værgen kan så foretage købet for dig. Bemærk at værgen dermed står, som den juridiske ejer af abonnementet.
Kontakt
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Har du spørgsmål eller ønsker du at annullere en ordre, er du meget velkommen til at kontakte os på nedenstående:
E-mail:
Annullering af ordrer: ordre@telekaeden.dk
Husk at skrive navn og ordrenummer.
Generelle spørgsmål: kundeservice@telekaeden.dk
Post:
Telekæden A/S
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Telefon:
70 120 100
Leveringsomkostninger
Er der leveringsomkostninger?
Nej, der er ingen leveringsomkostninger - vi betaler fragten.
Leveringstid
Hvor lang ekspeditionstid har I?
Vi sender varen med Post Danmark. Du vil modtage din vare inden for 4 hverdage efter bestilling.
Vi tager forbehold for varer i restordre, hvis dette er tilfældet, vil det stå på hjemmesiden og du vil modtage en mail.
Afhentning i Telekæde butik:
Trykkes der på afhentning i Telekæde butikken, skal der udfyldes med dine kundeoplysninger og betales for varen via websiden. Bestillingen er først gennemført, når man har betalt for varen.
Efter endt betaling, vil der komme et skærmbillede med ”tak for din ordre” og ordren er nu gennemført.
Du vil efter et par dage modtage en mail om, at din vare vil være klar til afhentning, i den pågældende Telekæde butik.
Du skal have din ordrebekræftelse og billede ID med ind i butikken, hvor din vare står klar til afhentning.
Netpriser
Kan jeg købe telefonen i en Telekæde butik til samme pris som på nettet?
Nej, Vi gør opmærksom på, at tilbuddene i vores Internetbutik, ikke kan købes til samme udsalgspris i vores fysiske butikker.
Reklamation
Hvor lang reklamationsret har jeg på en varer købt hos Telekæden?
Der er altid 2 års reklamationsret, på varer købt på Telekædens Internetbutik. Se eventuelt yderligere på www.forbrug.dk.
Reparation
Min telefon er gået i stykker - hvordan forholder jeg mig?
Går din telefon i stykker, skal den sendes forsvarligt til:
Telekæden A/S
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Mrk.: Reparation
Du skal vedlægge en kopi af din faktura (som er dit garantibevis), en kort fejlbeskrivelse samt et telefonnummer eller en mailadresse vi kan kontakte dig på, sim kortet skal ikke med sendes.
Du skal være opmærksom på, at hvis din telefon er sendt til reparation og garantien bortfalder, f.eks. pga. fugtskade, så koster det 400 kr. incl. moms i servicegebyr, få at telefonen returneret uden reparation.
Du skal være opmærksom på, at telefonens software altid opdateres. En opdatering af software vil resultere i, at du mister alle indtastede data, samt alle downloadede data. Du bør derfor lave en backup kopi af dine data, inden du sender den. Det kan eventuelt gøres, ved at kopiere telefonbogen over på SIM-kortet.
Har du en iPhone med funktionen "Find my iPhone", der er aktiveret skal, du deaktiver funktionen inden den sendes ind til reparation.
I relation til en reparation af telefonen betyder dette, at hvis ikke det er slået fra inden indsendelse af sin iPhone, (deaktiver funktionen "Find my iPhone"), så kan vi ikke reparerer/ombytte den ved Apple.
Telefonen vil blive sendt retur uden reparation, og du faktureres 400 kr.
Jeg finder fejl på min telefon inden for 7 dage, hvad gør jeg?
Skulle du være så uheldig at modtage en telefon, som ikke fungerer ved modtagelsen, kan der være tale om en Dead On Arrival. For at vi kan behandle telefonen som en DOA, skal vi modtage den komplette salgspakke inden for 7 dage fra faktura datoen. Ved DOA vil telefonen blive ombyttet, hvis fejlen konstateres af serviceværkstedet. Telefonen skal sendes i komplet salgskasse, med alt tilbehør, manualer og æsken. Husk at vedlægge en kopi af din faktura, en fejlbeskrivelse samt navn, adresse og et telefonnummer, vi kan kontakte dig på.
Hvis ovenstående ikke er gældende vil telefon blive repareret inden for de garantiregler der er gældende.
Har du en iPhone med funktionen "Find my iPhone", der er aktiveret, skal du deaktiver funktionen inden den sendes ind til reparation.
I relation til en reparation af telefonen betyder dette, at hvis ikke det er slået fra inden indsendelse af sin iPhone, (deaktiver funktionen "Find my iPhone"), så kan vi ikke reparerer/ombytte den ved Apple.
Telefonen vil blive sendt retur uden reparation pr efterkrav til 300 kr.
Kontakt kundeservice og send telefonen til:
Telekæden A/S
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Mrk.: DOA
Min telefon er i stykker, kan jeg indlevere den hos den nærmeste forhandler?
Nej, telefoner købt via Internetbutikken, skal altid sendes til
Telekæden A/S
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Att: REP
Sikkerhed
Hvordan behandler I mine personlige oplysninger?
Når du handler hos Telekæden A/S, respekterer vi dit privatliv. Når du oplyser dine personlige oplysninger til Telekæden, garanterer vi, at oplysningerne aldrig vil blive videregivet til andre virksomheder eller personer.
Vi registrer hvor mange, der besøger vores Internetside, og hvilke sider, de får vist. Dette kan vi dog ikke føre tilbage til den enkelte kunde, og din anonymitet er således garanteret.
Simlåst
Er telefonen simlåst?
Nej det er den ikke.
Supportnumre
Jeg har spørgsmål til min teleoperatør eller spørgsmål ang. min mobiltelefon, hvem skal jeg kontakte?
Du kan altid ringe til Telekædens kundeservice på
Tlf.: 70 120 100
E-mail: kundeservice@telekaeden.dk
Greentel kundeservice:
Tlf: 44 10 10 10
E-mail: support@greentel.dk